Själv test!

Hur bor du:I ett lagom litet hus på Ängsvägen
Brukar du komma i tid: ja det är inte bra att komma försent( men det räknas ju inte om man ska träffa Lindis när man ska till skolan^^)
Hur lång är du: 1,80m
Kan du laga mat: Ja och det är rikitgt kul
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag går på Facetten och pluggar Natur
Vad har du på dig just nu: morgonrock
Har du någon fobi: ormar och spindlar
Hade du en bra kväll igår: Ja det var mys med Mamma och Pappa 
Vilket är ditt senaste inköp: En grå cardigan
Din favoritdryck på morgonen: mjölk
Var fick du dina senaste pengar ifrån: gammel farmor
Har du sovit i din egen säng inatt: ja tyvärr
Vad hade du sönder senast: vad har jag inte sönder?
Vem snackade du med senast: Älsklingen
Varm favoritdricka: har ingen direkt tycker inte det är jätte gott
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten( just nu när jag inte äter socker)
Alkoholhaltig favoritdricka: dricker inte
När gjorde du senast något riktigt dumt: Tror det var när mamma och pappa var i Göteborg och det hela slutade med att halva Åtvid var hemma hos mig^^)
Saknar du någon just nu: Ja jag saknar älsklingen
Vad ska man göra för att få dig irriterad: ja det är bara att fråga Marcus när han är på sitt ret humör( eller ja det är ju rätt gulligt av honom, men ibland har jag lust att bitta honom i näsan^^)
Någon jag stör mig på: Typ alla som inte gör som jag vill
Intressen: Hästar, vänner, pojkvän
senaste person du kramade: Älsklingen
Senaste person du ringde: Älsklingen
Senaste person som ringde dig: Älsklingen
Vad drack du senast: vatten
Vill du ha barn: Ja
Längtar du till din nästa födelsedag:självklart man får ju packet då^^
Har rakat dina ben någon gång:Ja och det är tråkigt
Är du sugen på något nu: Hihi det vet nog Marcus bäst^^
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:Ingen
Använder du hudkräm: Ibland
Attraheras du av män med skägg:kan jag inte påstå
Micro-pop eller poppa själv:poppa själv
Brukar du baka: älskar att baka
Röstade du i det senaste valet:nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:ABSOLUT
Vilken låt lyssnade du senast på: vet inte
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej men jag har sovit i älsklingens
Vad tycker du är äckligt: allt som ser äkligt ut, inte vet jag? Men ormar är helt klart äkliga!
Har du pengar på mobilen: 1 kr ( eftersom älsklingen fyllde på med 100kr^^)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0