Ska sova nu utan min älskling!

Nu har jag legat och pysslat med bloggen hela kvällen. Men nu ska jag nog tänka på att krypa ner till sängs. Men nu fungerar i alla fall några bilder. Men ikväll så har jag sett på Beck med mamma och pappa och ätit fruktsallad och vanilj kesella. Jammi Jammi. Sedan har jag sett på Shrek 4 gånger för jag saknar älsklingen, och det var så mysigt när vi såg på den är fast han hatar när den är på svensk( dubbat)  Men han var ju gullig och såg den med mig. Och på något sätt så känns det som att han är närmare mig när man ser på filmer man har sätt med honom. För man vet att han var här föra gången man såg den. Och det gör att man alltid får känslan av att man är omtyckt och att man kommer att träffa älsklingen snart. Men nu ska jag verkligen sova annars kommer jag väl typ att strypa någon imorgon. Och då blir det att träffa älsklingen hoppas jag! Hihihi jag längtar redan!

Första bilden jag tog med min kamera^^


Kommentarer
Postat av: lindis

okej, då vet jag ;D men vad är det för skillnad då? :s det kan ju inte va så att det ena är jättedåligt och det andra (VR) bra.. blir lite förvirrad :O xD haha inget att va avundsjuk på :D men tacktack! hoppas du med hade det bra :D<33

ÅH VAD UNDERBART!! kände att det va lite dåligt om det inte fanns en knapp till det :P haha men då får du visa var den sitter för den fanns inte med på någon bild när ja sökte på google xD haha <3

2010-12-26 @ 00:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0