Slutar skolan snart!

Nu måste jag sminka mig och hitta ett par skor är lite sen som vanligt och sedan springa bort och möta Lindis. Men idag så slutar vi skolan. Så himla underart. och snart är det julafton. Jippi. Men vi ska gå till kyrkan vid halv fyra och innan det så blir det fika med klassen( inget för mig allså^^) och sedan lunch, matte och kyrkan. Efter skolan och kyrkan ska jag hem och damsuga mitt rum och sedan får jag se när jag ska träffa älsklingen? Men det ska göras iallafall. Och sen ska jag nog sova hos honom om han inte har ångrat sig^^. Men nu måste jag skynda!!!!!
Hinner inte lägga in några bilder i datorn nu så ni får det jag köpte igår senare och kanske en outfit vem vet?

Dom är så jävla sötta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0