Snart slutar jag skolan!

Snart så har jag slutat skolan det är bara engelska muntligt kvar och mentor tid. Så hoppas att jag kan  det nu!Adam och jag, Garton och Granberg har fan gjort det bästa arbetet någonsin. Eller inte men vi har ju i all fall gjort det. Men efter skolan blir det att gå hem och skriva in alla matte genomgångar och kolla igenom dom till provet. Sedan blir det kanske att läsa lite engelska bok. Men jag ska i alla fall följa med Mammsen till stallet. Och troligt viss rida Konny. Det kommer att bli kul, ska rida ett hårt pass med den gamle gubben. Och hoppas att min hosta inte blir värre när jag ridit bara. Men det är ju liksom två veckor sedan jag tränade så jag känner mig rätt så fet. Men jag hoppas att min hosta försvinner så att jag kan börja springa igen. Men vi börjar väl lite smått med att rida. Och så får jag väl bara se till att dricka min host medicin. Jag var faktiskt duktig och drack det i morse, för att jag inte kunde andas men det har ju inte med saken att göra^^ Men nu ska jag hoppa upp från stolen och göra våran redovisning.

Mitt favorit ämne eller inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0