Sthlm med tjejerna!

Okej natten som vi skulle ha sovit på sov jag väl typ tre timmar på för har alltid sådan resefeber och saken blev inte bättre när Hannis tog allt täcke och log och sparkade på mig typ vid fyra. Sedan gjorde det ju inte saken bättre att hon la sig så nära örat hon bara kunde och snarkade så högt hon kunde. Då höll jag på att döda henne för jah trodde att hon gjorde det med flit men hon sov ju. Så jag låg och kolla på klockan varanan minut men jag kunde verkligen inte somna. Men när klockan sedan ringde så var jag iallafall pigg. Jag gick upöp och gjorde mig iordning och sedan så satt vi oss och åt frukost. Och så kollade vi om tåget var försenat men det stog att det var inställt. Fatta vilken panik vi fick. Men vi tvingade Marcus att köra in oss iallafall. För vi skulle in till Sthlm på något sätt. Men när vi kom ditt fans det ingen som kunde hjälpa oss. Men efters mycket om och men så kom vi fram till att vi skulle ta nästa tåg för det ståg på någon tavla någonstans. Men det stog att det var försenat så vi fick typ gå in och fråga när det äntligen öppnade. och Lindis skötte snacket. Och vi fick tre nya biljetter till x2000. Tåg resan gick hur bra som helst. Och vi var framme vid tio i tio. Och på tåget så han vi äta lite mer frukost så det blev en liten fralla och en drick yohurt. ( Om vi säger så här att det blev mycket onyttig mat och lite för mycket mat igår, men det tar vi hand om imorgon^^). Men när vi hade kommit upp så började vi att gå på affärerna. Kan säga att det var så jävla kul. Men efter ett tag så blev vi så trötta( eller iallafall jag) Men när vi hade gått och ätit lite så fick man lite energi tillbaka. Vi åt på ett litet café. Hannis och jag tog varsin stor macka och Lindis tog en rostad macka eller om den var grillad jag vet inte. Men den såg riktigt god ut men jag blev mätt på min macka. Jag gick senare på kvällen tillbaka ditt för jag köpte en macka till för Hannis och Lindis köpte massa godis. Och jag kände att det var bättre att äta en macka till än att falla ner i träsket igen. Och så köpte jag tuggumi mmed melinsmak, som snart är slut. När vi hade ätit så var det bara att springa vidare. och det såg nog lite kul ut för Hanna ovh jag sprang bakom Lindis och höll varandra i händerna så vi inte skulle komma bort. Och jag kan säga att Lindis går riktigt fort så det gällde att hänga med. När vi hade gått i affärerna till klockan halv fem så gick vi till pizza Hut. det var svin god mat sär men den var dyr oxå. min mat kostade liksom 102kr och det var en liten pizza men den var sjukt god och väldigt starck. Men svinn god. Vi sprang till några mer affärer tills vi gick ner till Stationen igen. Där det ståg på tavlan att tåget inte var inställt. Det var så himmla skönt att veta att det inte var inställt för det skulle vara lite jobbigt att sitta fast i Sthlm. Men vi kom ju hemm. Och jag kan säga att det var tre nöjda flickor som satt sig på tåget. Och det som var lite roligt är att alla köpte för ca 1100:- det tyckte alla var lite kul. Men Hannis köte mest saker och jag och Lindis köpte nog lika mycket. Men på tåget hem så satt Hannis och Lindis och åt godis, pocorn och kaor. Och jag smokade i mig min macka. Så kan säga att magen är stor nu. Men dagen var helt fantastisk och den gick lite förfort men vi ska upp ditt igen har vi bestämt oss för. Men ni får veta vad jag har köpt lite senare för nu ska jag klä på mig lite kläder efter en underbar natt men älsklingen. ( han tycker nog att jag är lite tråkig så nu ska jag bråka lite med honom^^) Men jag skriver lite senare ikväll!

Lindis och hennes kakor allså^^

Underbara Hannis!

Så här finna var Hannis och jag när vi skulle sova^^

Jag åt min underbara macka på Bellmans café

Lindas goda macka^^ Älska mat^^

Jag och Lindis i rulltrappan

Min underbara pizza

Lindis goda kvällsmat

Världens bästa vänner

Min under bara macka

Lindis och Hannis kakor som såg riktigt goda ut^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0