The next three days!

Marcus och jag har bokat biljetter till The next three days. Som vi ska åka in och se på imorgon. Ska bli lika mysigt som vanligt.Det är så mysigt att vara på bio för man gör något tillsammans. Och så tror jag att vi skulle gå och äta på Steévs. Så jävla underbart. Köp mat har blivit något för vanligt i mitt liv men det har ju iallafall inte varit några flötiga pizzor. Så det är ju bra. Men Steévs kycklingspett med potatisklyftor är ju helt underbara. Är liksom som att komma till himmlen^^. Men på bion kommer det ju blii jätte svårt för jag äter ju inte godis och inte pocorn eller något. Så det blir att ta med sig russin eller någon frukt. Kanske apelsin^^.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0