Uppdateringen har varit låg!

Men jag har en bra andledning till det faktiskt. För när jag kom hem så åt jag ett underbart mellan mål. Som jag verckligen behövde.

Gott med mellan mål^^
Och sedan blev det att Alva, Matte och Elsa kom förbi och då så blev det att Alva var kvar och gjorde pepparkakor med mig.

Använder även denna i mitt bild arbete

En till bild som kommer i mitt bild arbete!

Alva kavlade alldeles själv^^

Vårat finna resultat

Hahaha det blev krigsmålning med mjöl!

Hahaha min kusin vet hur man ska spexa

Vi bakar för fullt

Våra verktyg eller vad man nu ska kalla det!

Hahaha ser nästan godare ut nu!

Baggerskan
Så matte plugget slängde vi i sopptunnan. Men förhoppningsvis så hinner jag det imjorgon. Har iallafall hunnit klart med bildprojektet. Så det är ju riktigt jävla nice kan jag ju säga. Och när Alva var här så kom älsklingen. Och snaka om att Alva blev blygg. Har aldrig sett henne sådär. HAde lust att säga att Marcu sinte bitts. Men jag hade nog varit lika dan. Men vi gick hem med henne, och sedan så har Marcus och jag legat och pratat och myst. Det är det bästa som finns. Och så har vi börjat kolla på utomlands resa. Vi vet inte riktigt när vi ska åka men vi ska spara pengar så vi kan åka. Så vi har bestämmt att vi bara ska köpa något litet till varandra i julklapp. Det är ju som sagt var inte Marcus pengar jag är ute eter hela honom. Mohahahahahaha!!!!!!! Men vi har kollat på att åka till Turkiet en vecka. Det skulle vara så mysigt.

Titta vad mysigt det ser ut!
Jag fattar inte hur Marcus kan vara så himmla snäll och omtänksamm mot lilla mig hela tiden. Idag så hjälpte han mig att diska så torkade jag. Och jag blev jätte glad för att han gjorde det, blev nästan tår ögd. Vill bara att han ska veta att han är det bästa som har hänt mig i mitt liv. Älskar honom så sjukt mkt!!!!!!!!

Älskar den mannen sjukkt myckeet!

Älsklingens rummpa^^

Jag och Älskingen idag, jag ser jämnt så mobbad ut på kort

Det ser ut som båda sover. Sjusovare^^

Älskingen är alltid glad( hoppas att jag inte dör för att jag lägger ut det här^^)

Puss älsking, hoppas du sover gott i natt!

Bilder från idag:

Marcus random kort!

På hans vatten glas!
'
Och på lilla mig

HAhaha Alvis och jag bråkar.
men nu ska jag gå och sova. God natt!


Kommentarer
Postat av: Marcus

nu hittade jag ;)



älskar dig mer gumman :) det vet du! :)

och aa, bilderna på mig behövde du ju inte lägga ut!!:O men älskar dig iaf;) uppdatera mera så jag får läsa!!!!:) <3<3<3<3

2010-12-06 @ 23:47:38
Postat av: Andrea

Hahahahaha vad duktig du är älskling:)

Du kan inte det!!!!!!;)

Jo det tyckte jag:) Jag uppdterar:)<3<3<3<3

2010-12-07 @ 08:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0