Vad är det i packeten?

Nu kommer man ju till det där. Vad ligger i paketen under granen. Men i år så är jag inte så där jätte intresserad av dom. För i pappas och mammas rum står det två stora lådor. Och jag vill veta vad det är i det. Jag vill veta vad det är i det, för det översta var mitt. Och jag kan inte komma på vad det kan vara. Det ända jag kan tänka mig är att det är en kamera. Men det kanske det inte är men jag hoppas jag hoppas att det är det! Men jag kan nog tänka mig vad det är för något i filips packet. Eller så är jag helt lost! Men men jag vill att det ska bli jul nu. Kan inte klockan bli tolv så jag kan smyga och öppna alla mina packet^^

Kan man hoppas att det är dom här läcker bittarna?

Mitt packet är överst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0