Världens underbaraste pojkvän!

Kan man ha en underbarare pojkvän? Jag har svaret: NEJ!!!!!!!

Han är helt perfekt. Men nu har han tyvärr åkt hem för andra gångenL Jag vill att han ska vara kvar. Men han var jätte gullig och åkte hem och hämtade hostmedicin åt mig. Han är helt underbar. Och så lämnade han kvar lite djungel vrål. Men nu kom jag på att vi har exel prov imorgon bitti så kanske är bra att kolla på det innan jag slocknar helt. Eller vad tycker ni? Men sedan blir det sängen.

Och jag har en bild på Marcus som är sjukt gullig men det har jag lovat att inte lägga upp så ni får en annan bild. Och imorgon ska jag träffa älsklingen med^^. Ska bli kul, det är alltid helt underbart!!!!!!

Älsklingen som krattar löv^^hihihi jag fattar inte att han är bara min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0