Znark Znark!

Snacka om att jag är trött. Men älsklingen ringde och väkte mig^^. Tack älskling!!!! Och bara så du vet hade inte ställt någon klocka, utan jag litade på att du skulle ringa älskling!!!.  Men nu sitter jag halvklar som vanligt. Ska slänga på mig smink och fixa håret så är jag klar. Men idag efter skolan( som jag nämde igår) så åker jag in och möter mamsen på stan. Men jag skriver mer ikväll när jag kommer hem. och hoppas att jag har fått med mig lite fynd hem^^!
Måste hitta mig en ny bh!!!

Så här ser man ut när man ska till skolan då^^


Kommentarer
Postat av: lindis

snygg design hörrredduuuuuu!! :D <33

2010-12-20 @ 20:00:42
Postat av: lindis

aw tack gullis! :D älskar dig <33

2010-12-20 @ 20:40:00
Postat av: tina

kolla gärna in min frågestund i bloggen och ställ gärna en fråga :D

fin blogg btw !

2010-12-20 @ 21:09:23
URL: http://tinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0