<3<3<3<3<3<3<3<3

Hahaha om jag publicerar det här så kommer mina kompisar att döda mig men det är det värt. Jag vat att ni hatar när jag skriver om Marcus men han är helt underbar! Jag vill bara kunna vissa för honom hur mýcket jag älskar honom. Men det går inget bra. För det känns som att vad jag än gör så gör jag fel! Men jag vill lära mig så ni kan ju alltid hjälpa mig! Hur ska en perfekt flickvän vara? Jag vill verkligen att Marcus ska få det bästa. Jag vill att han ska känna sig älskad. För jag ÄLSKAR honom så extremt mycket. Jag fattar inte att man kan älska någon så mycket. Jag trodde jag älskade min gammla häst Jackie men jag kan säga att det inte ens var känslor gemfört med hur mycket jag älskar Marcus. Jag skulle kunna offra allt för honom. För det är han jag vill leva resten av mitt liv med. Det är han jag ser min framtid med. Det är han som är den ända. Det är han jag älskar!
Älskar att sitta hemma och få små gulliga sms av honom hela tiden och jag försöker verkligen att vara lika gullig tillbaka men det går inte. För så mycket han bryr sig och ställer upp hela tiden, det går ju inte. Han är helt underbar. Han har allt!!!! Jag lovar ni har gått misste om något^^ Och nu är han bara min:D. Och jag älskar honom av hela mitt hjärta!!!!!

Världens finaste pojkvän som inte vill vara med på bild;) Men jag älskar honom iallafall!!!!!
LOVE YOU MARCUS!!!!!<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0