5kg!

Om vi säger så här att jag mår dåligt är bara förordet! Jag har gått upp fem kilo på två månader, jag håller på och dö. Vad är det för fel på mig. Varför har jag varit så dum? Jag måste verkligen ändra på det här och på måndag är det nya planer som gäller. Då är det att följa schemat exakt inte fuska en dag och jag lovar mig själv  att jag ska prioritera mig själv nu, för nu är jag trött på att vara stor. Nu ska jag ta tag i mitt liv. Inte sitta framför datorn eller sova. Utan nu blir det gymmet varje sov morgon och på fredagar efter skolan! Jag blir så jävla trött på mig själv<!!!!!!!!! Fan vad jag är klantig!!!!! Jävla p-piller som gör en så sött sugen, men nu är det slut med det. Har faktiskt bara halvt brutit godisförbudet för jag drack upp min fanta hos Marcus igår. men nu ska jag fan leva på vatten i resten av hela mitt liv, inte ens proviva får jag dricka nu. För nu känner jag att jag mår dåligt över minm vikt så dags att gör ngt åt det!!!!! Nu är det finnito med allt! oc börja träna nu för helvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alla som läser det här kan ju tjata på mig att jag ska träna! TACK i förhand!!!!!


Nu har jag en sådan här jävla mage;( Men jag vill inte ha det. men jag har inte orkat brytt mig men o nu mår jag dåligt över den;((((

Nu ska jag verkligen jobba för att få en sådan här mage, spelar ingen roll om jag måste svälta mig! Tänker inte äta något fören jag får en sådan här mage!!!!! Spelar ingen roll vad alla andra säger jag äter ingenting!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

sluta andrea!!!!

2010-11-05 @ 19:43:58
Postat av: ANDREA

Nej det kan du glömma jag vill ha en platt mage men jag lyckas inte jätte bra med det:(

2010-11-06 @ 14:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0