Bio!

Igår var jag och Marcus på bio. Den var riktigt bra. Men jag var rädd 24/7 men Marcus är ju så van vid det. Men plus stolarna ska få en diss och en hiss av mig. Hissen var att dom var väldigt sköna att sitta i och när man blev rädd så kunde man hoppa upp jätte långt. Men jag hade tur att den inte var i 3D för då hade jag suttit bakom fotöljen när ormen kom upp igen. Hahaha Marcus tyckte det var lite kul när jag flög upp och slängde mig bak i fotöljen. Men dissen är att det var ett bord i mitten och det gjorde att man kom så långt bort ifrån varandra. Men bordet var väl smidigt men man vill ju sitta nära. Tycker synd om Marcus han hade sin arm över bordet så att jag kunde krama om den. Han borde ha fått kramp i den ett antal gånger eftersom filmen var 2 timmar och 30 minuter. Men vi måste se andra delen sen när den kommer ut för det här var ju bara första delen. Och sen tycker jag att jag ska få en applåd för jag grätt inte i slutet som de flesta tjejerna gjorde. Och jag brukar vara rätt duktig på att börja gråta. Eller vad säger du Marcus? Måde väl inte jätte bra under bion, för det var en viss person som nokade mig i bakhuvudet, inga namn nämnda MARCUS. Så mode inte jätte bra. Tur att man har Marcus med sig så att han kunde äta upp allt godis. Men han är så gullig hela tiden och frågar om han får ta. Själklart! Allt mitt är hans!!!!! Sedan satt vi och väntade på bussen det var rätt så kallt kan jag säga men Marcus värmde mig. Det är så mysigt när han gör det. På bussen sen behövde vi inte betala för apparaterna var trasiga. Marcus och jag satt oss längst bak. Och jag var vaken ett tag men sen somnade jag i Marcus knä. Och det satt en kille några sätten framför oss och ahn trodde nog att jag gjorde något annat för Marcus sa att han såg lite orolig ut. Men jag är inte skylldig!!!!!! Hahaha det var jätte kul. När vi kom hem så trodde jag att jag skul,le somna direkt men jag var vaken ett tag. Men jag kan säga att jag kan dissa en sak till. Att ha ont. Inatt hade jag så sjukt ont..... Men jag har den perfekta pojkvänen som satt brevid mig hela natten och verkigen försökte att hjälpa mig. Och jag vill säga förlåt till Marcus för jag kännde att jag inte var jätte snäll mot honom igår. För jag var jätte trött och ville bara somna men när jag blundade så halv svimmade jag och slutade andas så jag fick inte sova för Marcus fören det hade gått över. Och när det väl hade gått över och jag hade somnat låg Marcus och lyssnade så att jag andades. jag kan säga att jag har världens bästa pojkvän.  Så jag säger bara lycka till att hitta en bättre pojkvän än Marcus. Jag har ett tips det går inte så ni behöver inte leta^^ Älskar honom sjukt mycket!!!!!!!!! hur kan man inte älska honom när han är så underbar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0