Bråttom

Nu har jag sprungit omkring i hela huset och jag vet inte vad jag ska packa ner ! Snart kommer Linda och hämtar mig så ska vi åka ut till hannis och ta lite kort och bussa lite. Min mage är jätte svullen och det ser ut som jag har tvillingar i magen. Men det får vi hoppas att jag inte har. Finarna hr tagit över hela ansiktet. Så med 3 ton smink åker jag ut till Hannis. Ska försöka sno datorn och uppdatera där. Annrs kommer det nog inga mer inlägg fören imorgon kväll. För imorgon åker inte jag hem från stan utan jag ska köpa present till Marcus och Omega 3 tabletter. Sedan blir det att se på film med Marcus. Så mysigt. Men som sakt ska försöka att updatera någon mer gång under kvällen. Just fan vad har jag glömmt i väskan?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0