Brrrrrr

Jag förstår er människor som tycker om snön. Jag tycker med om snön men jag menar just nu är det ju bara blask på gatorna och vad är det för roligt med det. Det kan ju inte ens vara roligt för små branen. Eller är det? Kan sitta och kolla på den på avstånd tills det inte är så slaskigt längre. Men det är mysigt när man vet att det är snö ute för man får en sådan julig känsla. Och den känslan måste manju bara tycka om. Och så all god julmat som mat äter sig fet på. Men i år ska jag verkligen tänka på att inte äta för mycket^^ För går alltid upp vid jul. Och det ska jag inte göra i år. Basta på den fronten!!!! Men nu ska jag gå och sova för har ju skola imorgon med. Läxförhör imorgon på tyskan det kan ju bli intressant. När man inte har pluggat. Det ska bli kul att se. Hihihi fy på mig! Men jag får gå upp tidigt imorgon och läsa på lite. Jag kan ju det mesta i alla fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0