Däckad hos Izza!

Nu sitter vi hemma oss Izza och snakar tjej snak. Så jävla kul. Snakar sex och kärlek. Hahaha säger bara Izza, Lindis och Hannis. Vad mer kan man säga. Dom är riktigt sköna dom lirarna. Vad ska man mer säga! Ja jag saknar Marcus och jag hittade inte något i stan idag. Så jävla taskigt. Och ``nyårskläderna´´ jag ville ha passade inte alls. DAMP på det!!!!!! Kommer sakna miin underbara pojkvän inatt när vi ska sova. Jag sover i soffan och Linda i Izza´s säng och Hannis och Izza i hennes mammas säng. Hahaha jag har lugnt den skönaste platsen^^ Nae men jag kommer sakna Marcus fatta att inte kunna ligga på min älsklings axel och dräggla. Kommer inte överleva. men förhoppningsviss så kommer älsklingen in tidigt till stan imorgon^^.
Och Andrea är så jävla dum och glömmde sin mobilladare så jag fick stänga av telefonen för att ha något batteri kvar tills imorgon. Bara jobbat där!

Min outfit i kväll! Den var ju nästan vacker, färg missar och allt!


Hannis och jag på bussen hem!


Izza alltid lika vaker!


Hemma oss Hannis

Hemma oss Hannis


Jag var ju gravid med min lilla Axel med Hannis förstörde allt och det blev missfall;(!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0