Dagen är seg!

Om vi säger så här att den här dagen är sjukt seg, den går ju fan inte framåt och klockan är snart fem och det är kolsvart. Men vi fick sluta tidigare på svenskan idag för vi tog fel sal. Lite kul det. men Lindis ióch jag satt kvar med hannis i skolan för vi ville inte gå hem så vi satt oss och läste våra engelska böcker( är på kapitel sju bara tio kvar) Mormor kom iallafall och hämtade hos. Så nu blir det plugg. Har gjort klart naturkunskapen( torsken) och ska sätta mig ner och kolla på tyskan lite snabbt tror jag. Sedan blir det mat hos mormor och sedan ger sog Filip och jag ut i snö stormen och springer ett var. Känner inte för att gå ner till gymmet och behöver lite frisk luft. Sedan blir det styrke övningar hemma(iallafall situps och rygglyft i massor) Så nu ser ni min kväll. Tjo så länge!


Marcus bil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0