Dålig uppdatering!

Men jag har en bra förklaring till varför. Hade inte med mig datorn till skolan och direkt efter så blev det garaget med Marcus. Det är så kul att se honom skruva för han värkar tycka det är så kul. Han är jätte söt och konsentrerad. Åhhh vad jag älskar honom. Men i skolan har det inte hänt så jätte mycket, typ på engelskan så blev jag offret som ska filmas i våran reklam film. På Kemin så fick vi tillbaks provet, jag fick faktiskt vg fast jag trodde jag skulle få Ig. Kan ju säga att jag inte har så där jätte bra uppfattning om hur det går på mina prov. För när det känns bra så går det år helvete och när det känns åt helvete så går det bra. Lite konstigt. Och sen är det tyska prov på torsdag. ( LIndis hade franska prov idag, hoppas det gick bra!) Och har faktiskt varit duktig och pluggat in alla orden i garaget idag. Det efektivaste stället att plugga  på enligt mig! Så Marcus skruvade lite med bilen och sen så kappade han fjädern fram så att bilen ska bli lågare. Det tyckte jag var jätte läskigt, kändes som att han skulle kläma fingrarna och det hjälpte ju inte med att han sa sen senare att det var massa som hade klämmt söner fingrarna på grund av det. Och så ska han göra en imorgon. KOmmer jag vara orolig över honom. JAAAAAAA!!!!!! Men vi gick hem till Marcus vid halv sex typ så han åt och sedan smög vi hem till mig.Och jag kan säga att jag var på ett humör bara Marcus har sett och jag kan säga att tycker lite synd om Marcus i efter hand. Förlåt älskling tänkte inte så långt. Och sen så råkade jag ha ner Marcus mobil. Eller rättare sagt slänga iväg den, blev jätte rädd för att den skulle gå sönder. Och Marcus jag började inte gråta över Jackie utan över att jag kanske hade tagit sönder din telefon. Förlåt, kändes så löjligt att säga att jag grät över en telefon! Och sedan har det blivit en hel del tårar i kväll, fattar inte hur lätt jag har för att gråta just nu gråter för allt. Och när Marcus är här så är man så avslappnad att alla tankar man inte vill ha i huvudet kommer fram. Förlåt älskling jag vet att du älskar mig och jag tvivlar inte en sekund på det. Och jag hoppas du vet att jag älskar dig med! För det kommer att vara du och  jag förslltid!
Men nu måste jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0