Damp!

Nu har jag alvarligt damp, för vi får ju låna skolan cameror för att fotografera. Blir skiten bra eller. Nej självklart inte det blir mörkt och eländigt. Jag får damp och det hjälper inte när älsklingen tar kameran och får perfekta bilder. Lite pms på det. Men idag har det annars varit bra. Marcus och jag har kratat upp alla löv på baksidan , bakat muffins och gått ut och gått. Så idag har vi inte suttit still länge. Men nu ska jag sova vidare för är jätte trött kan man ju säga. Men ska försöka att uppdatera mer imorgon!
Här är några bilder jag tänkte ha till uppgiften, duger dom?

Ska vara ärlig det är Marcus som har tagit det här men det skiter jag i!

Den  blev lite frän!

Älskar vatten droppen den får lite mer värme i den då!

DOm får duga bara tolv kvar^^


Kommentarer
Postat av: hanna

vaddå perfektaaa bilder!!!!! skit bra!!<3

2010-11-18 @ 19:57:45
URL: http://hannamgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0