Dölja bakom...

Jag har tänkt på en sak att man kan dölja så mycket kännslor bakom ett sms, eller på internet. Att inte höra röster eller se ansikten betyder rätt så mycket och man kan tolka allt precis som man vill. Man blir lätt lurad av saker på internet/sms och man tänker alltid det bästa om alla. Men jag har lärt mig att aldrig mer tänka det bästa  om människor. Men jag ska nog inte säga något. För tackvare sms så blev jag kär i Marcus. Det låter säkert jätte konstigt men jag har tyckt om Marcus sen jag träffade honom första gången. Det var en såndär konstig känsla i magen. Och sedan började via tt skriva lite sms. Och inte mer med det. Men ju mer jag pratade med honom ju mer började jag att tycka om honom. Det kunde ha varit rätt så farligt egentligen eftersom jag inte visste alls hur Marcus var. Han kunde vara ärlig eller bara ljuga mig rakt upp i ansiktet. Men jag vet att Marcus alltid har varit ärlig mot mig och det känns skönt att veta. Och hans sms blir bara gulligare och gulligare. Åhhh vad jag älskar den manen!^^ 
Men man borde tänka på att kolla upp den man pratar med så att den inte säger att den är någon och sedan är någon helt annan!! Bara ett litet tips från mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0