En dikt till dig!

Jag är sämat på att skriva dikter eller över huvudtaget att skriva något. Men jag hoppas att det är tanken som räknas!

Fem sekunder utan dig och tårarna rinner längst kinden.
 En hel minut och kroppen känns helt tom.
En timme och allting snurrar.
En hel dag och hjärtat går i bitar.
En hel vecka , som att gå in i helvetet.
En hel månad, jag sätter hellre snaran runt min egna hals.
 Ett helt år, mitt hjärta har redan slutat slå!

 En gång i mitt liv kändes hela hjärtat tomt. Du har fyllt det tomrummet med något jag inte trodde fans. Något alla andra kalla kärlek. Något jag inte kunde förstå, en känsla jag aldrig fick uppleva. Men sen så kom du. Helt perfekt, förstår precis vad jag behöver. Ställer alltid upp och är alltid lika underbar. Jag undrar hur jag kunde få dig när jag inte ens viste vad ordet kärlek var?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0