Ensamt!

Nu sitter man hemma helt ensam och älsklingen har gått hem efter en underbar natt (även fast jag somnar tidigt). Men det är lika underbart att sova med honom iallfall! Men nu ska jag hoppa in i duschen och försöka att inte tänka på älsklingen. Sedan blir det att ta spruta uppe på vårdcentralen. Livmoderhalssprutan, och det hjälper inte att ens kompisar säger att sista sprutan gör ondast för tyckte andra var nog. men Marcus ör gullig och följer med upp. Vilken ängel jag har som följer med! Direkt efter blir det att dra till Mli och Jossie som jag inte har sett på ivigheter och sedaan blir det att sova hos Marcus! Men jag ska försöka att uppdatera någon mer gång idag! Annars vet ni ju vart jag är!


Damp bild hos Hanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0