Fryser!

Nu har jag gjort allt jag ska göra idag. Rätt så skönt. Men nu ligger jag och fryser i min säng det är helt stört vad kallt det är. Och självklart har man as ont i ryggen. Pluggat har jag varit duktig och gjort men jag kan ingen ting så det känns inte jätte bra eftersom provet är ju på tisdag. Jajja det får la funka. Skulle ha sakt att jag sitter och väntar på att älsklingen ska komma. Men han sa att han kanske kunde komma. Och när jag sitter och väntar och bara hoppas på att han ska komma blir jag så ledsen när han inte gör det. Så det känns bäst att försöka att tänka på något annat även fast det är svårt. Så nu ska jag kolla runt lite på Internet eller något och sedan ska jag väl sova antar jag!


Lite minnen från i våras. Izza vad du är söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0