Grattis älskling till körkortet!

Vill säga grattis igen till min lilla pojkvän som fyller 18 månader idag( eller var det år, det har jag glömt)^^. Men jag pratade med honom förut och han sa att han klarade sitt körkort. Vad stolt jag blir över min lilla pojke. Hoppas du har en bra födelsedag med släkten älskling! Men nu ska jag plugga lite, och sedan äta. Och så hoppas jag att älsklingen hinner komma hitt upp en sväng. Hoppas ´hoppas hoppas.

Hahahaha idag var jag på hälso kontroll i skolan och sköterskan är ju så himmla skön.
Hon:- Äter du p-piller
Jag:- Ja
Hon:- För vilken andledning?
Jag: Pojkvän ( med ett stort frågetecken i ansiktet)
Hon:- Ja då behöver du ju inte ha dom här för det är ju skönare utan!

Fan vad jag garvade allså. Hela vägen ner till klassrummet. Sedan har ätit tårta och lussebulle idag det var sjukt gott!

Min älskade telefon har börjat laga ut mer och mer nu tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0