Hannis

Hannis är en helt underbar tjej som jag lärde känna under min helvetes år på tyskan. Kan ju säga att mitt G är ett stolt betyg åt Hannis eftersom jag fuskade mig igenom nästan hela tyskan. ( men nu har det blivit ändring på det för nu är jag kung på tyska). Men vi satt alltid brevid varandra varje tyska lektion. Och nu så går vi i samma klass. Så har väl inte kännt varndra så jätte länge men hon är en av mina bästa kompisar. Lätt att pata med. MAn har alltid roligt med henne och hon förvånaren hela tiden. På alla punkter. Eller vad säger du Hannis? Hahaha en hel skön person helt enkelt. Och sen får man ju inte glömma att hon är den perfecta stolpen att hänga imot. Hon är världens bästa Hannis!!!

 


Fan vad du är söt Hannis!


Kommentarer
Postat av: hanan banan :D

andrea my friend :D:D fan vad du är är göllig! love you <3 pusseli puss på diiiig ;D du är allt bra skojsig du :D <3

2010-11-09 @ 11:59:07
URL: http://hannamgustafsson.blogg.se/
Postat av: ANDREA

Hihihi vad göllig du är själv;)<3

2010-11-09 @ 12:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0