Hemma från bus vädret!

Nu är jag hemma från att ha gått ut och gått i en timme och 10 minuter. Det var riktigt skönt att gå, fast det blåste in väldigt mycket snöi ansiktet så jag såg ut som en snö gubbe. Och min rumpa fryser lite, men verken jag eller Filip hade lust att gå ner till gymmet och inte springa heller så vi gick, eller jag drog med min lilla bror ut i snö vädret. Men nu sitter jag här i det varma köket och kollar rakt ut i toma intet och funderar på om jag ska börja kolla lite på naturkunskapen. Det blir nog så och sedan läsa lite bok, för jag tror inte Marcus kommer ikväll? Men jag hoppas att han gör det iallafall. Men nu blir det plugg!

Min älskling tar ju så fina bilder på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0