Hemma från lite bus med tjejerna!

Nu är jag hemma från en hel kväll. Och om vi säger såhär så har man blivit facerapad och gått upp ett kilo ikväll. Men det tar jag gärna när man har sådana underbara vänner. Men jag hämnades iallafall. Eller vad säger ni tjejer. Men nu sitter jag bara hemma och hoppas på att min underbara pojkvän kanske har tid att se mig en stund för saknar honom så himmla mkt! Men nu ska jag nog städa lite och städa^^ för älsklingen kommer imorgon^^)

Kan inte jag få den här sötnosen i julklapp? Snälla Marcus!!!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

mhmm.. LITE var det ja! måste nog radera alla killnummer på mobilen

2010-11-27 @ 17:25:05
Postat av: Andrea

Ja det kan man ju säga att du måste(aa)<3

2010-11-28 @ 12:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0