IG!

japp det blev som jag sa ett fett IG och jag som hade tränat men det var det jag hade blandat ihop. Det var dlo åtta poängen som jag hade behövt. men jaja hon sa att jag inte skulle få ig varning bara att jag läste på läxan tills på torsadg( provet fast det rättade och hon skulle ta ut vissa delar ur det) Så jag är ändå rätt nöjd med min instatts eftersom jag tycker tyskan är svår. Och jag ska börja skärpa mig lite mer i skolan nu, känner att det kan behövas. Men jag menar det här är ju mitt andra IG någonsin så det tar vi igen. Gissa vart mitt andra var? Jo första tyska provet i sjuan. Så jag känner att jag nog kommer klara det här. Men lite stöd från Hannis så fixar vi allt det här. Så nu ska jag plugga som ett as på tyskan tills på torsdag.

Men nu funderar jag på om jag ska baka muffins och chokladbollar till Marcus så att han har något att äta när han pluggar körkorts teori. Så nu sätter jag igång med det. Hoppas att han blir glad. Han är ju så underbar mot mig så jag försöker vara lika underbar mot honom.  Jag har till och med varit och hämtat socker oss mormor^^


Ska jag ha med den här på foto arbetet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0