Igår!

Jag han inte att blogga något igår när jag kom hem från stallet. Men igår hände detta:

I stallet så tog jag kort på Ru och Perfekt. Blev några bra i alla fall men vill köpa systemkamera nu. Efter att Jeane och Mamma hade jagat sina hästar runt i paddocken och jag fått tillbaka känseln i fingrar och fötter bara det av på en bus runda. Jeane var snäll så jag fick låna Nanook och rida på och jag kan säga att han var riktigt pigg han studsade åt alla håll och kanter. Och han ska vara den gamle gubben som inte gör något. Men det var kul och alla hästarna blev  svettiga. Men det var bara min häst det droppade om^^. Så man kan ju säga att jag van.  Men efter att vi  hade fixat iordning alla hästar så blev det att åka hem. Och klockan var då typ tre och mamma behövde hjälp med att handla så då åkte jag med ner och handlade. Och sen blev det bråttom för skulle ju träffa Marcus så det blev att hjälpa mamma packa upp allt, slänga i sig lite korv( och godis) och hoppa in i duschen. Sedan gick jag med snabba steg ner till garaget där Marcus var. Och jag känner mig riktigt stolt har satt in två kablar till Marcus bil. Tycker att alla ska vara stolta. Och det var jätte kul att hjälpa Marcus. Hoppas att jag får göra det någon mer gång. Sedan smög vi hem till Marcus i snö vädret och jag valde totalt fel jacka men det var jätte mysigt att kryp ned under Marcus täcke. När Marcus hade ätit och lite så kom mamma och hämtade mig, vi åt kebab. Jag tog med mig min ost bågs påse och sedan gick Marcus och jag hem till han. Jag kan erkänna att jag mådde inte jätte bra. Men, men ! Vi såg på baksmällan och lite och sedan somnade jag på hans axel som vanligt.

Det var dagen igår det!
Lite resultat från igår!

Hon är riktigt fin! När hon väl försöker!

Åhhh vad hon är fin

Hahaha hon bråkade massor med svansen i vädret!

Mamma måste nog tänka om lite jag tror hon har köpt en arab istallet för en paint!

Älskar den här hästen allså!

Mammas lilla älskling

Perfekt är riktigt fin han med

Älskar hans man

Här är han riktigt fin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0