Jag fattar inte varför gör det så ont!

Nu är det tredje gången jag får riktigt ont.( det sticker) Det är jätte läskigt men jag hoppas att det är pågrund av p-pillrena. Det har iaf släppt nu och jag ska sova för då brukar det gå över, eller har gjort det dom andra två gångerna. Så hoppas att det gör det nu med. Men tycker så synd om Marcus, förlåt älskling ska säga till när jag har ont eller har gjort illa mig någonstans. Bara så du vet, är inte så van vid att säga till någon när jag har riktigt ont och nu ligger du liksom och vakar över än hela tiden och frågar hur man mår. Man svarar liksom som till andra nae men det är bra. men jag har verkligen insett att jag kan lita på dig älskling och att jag ska säga till när jag har ont någonstans. Men hoppas att min älskling inte är uppe för länge och sover gott! Älskar dig Marcus!

Jag väntar tills jag ska äta mina socker piller, för det kan ha ngt med mensen att göra. Har det inte blivit bättre då måste jag gå upp till kvinnohälsan. Jag hoppas verkligen att det inte är ngt att det haar ngt med mensen att göra. Hoppas!!!!!!(Mormor sa att hon trodde det var det och hon brukar ha rätt så jag känner mig lugn)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0