Jag!

utseénde
1.vilken ögon färg ha rdu: Blå
2.hur lång är du: 180cm
3.vilken hår färg har du: Mörkbrunt, (fast egentligen blont)
4.långt eller kort hår:mellan tror jag har , klippt av mig mitt långa hår
5.piercingar i aniskte: nej
6.vilken ögnfärg skulle du vilja ha:Blå precis den jag har nu
7.hur lång skulle du vilja vara: typ 170cm
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: den jag har
9.Kort eller långt hår: långt!
10. skulle du vilja ha piercingar: vill ha i naveln och ett till i örat!

senaste du.
11. åt: lax och potatis
12. drack: cola ( imorse hemma hos Marcus^^)
13. du fick sms av och vad de stod: Marcus, ska försöka=)<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
14. du skrev sms till och vad du skrev: till Marcus, okej=)<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
15. sa: Sluta!
16. kramade: Marcus
17. kysste: Marcus
19. du spydde: 2006 magsjuka
20. idag: okej?

kärlek,
21. är du singel: neej
22. ditt förra förhållande va med: Marcus
23. ditt längsta förhållande: det pågår nu och föralltd
24. med vem då: Marcus
25. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: Marcus
26. Är du kär just nu: ja
27. gillar du någon just nu: ja
28. hur många seriösa förhållanden har du haft: 1
29. vill du vara singel: neej
30. vill du gifta dig i framtiden? ja
31. Vad heter din nuvarande pojk/flickvän: Marcus Skogh

vänskap

32. den som vet mest om dig: Marcus, Lindis, Izza och Hannis 
33. den vän som du har känt längst: Sara
34. allra bästa vän?: Lindis, Hannis och Izza
37. som bor långt ifrån dig: Ellinor
38. den du har mest minnen med: Haha har många minnen med alla
39. bra vän du inte träffar ofta: Sara
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu? jaa

övrigt,
41. musiksmak: lyssnar på det mesta
42. sport du gillar: fotboll, ridning
44. har du någon gång hört att du sjunger bra: nej och det kan ha med att jag inte gör det.  
46. har du hört att du borde bli modell: ja
47. något speciellt du alltid har på dig varje dag: Det armband jag fick av Marcus
48. vem är mest galen i din klass?: Hannis
49. brukar du sova med en nalle vid din sida?: japp självklart om Marcus räknas
50. vad tänker du på just nu: Marcus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0