Julklapp?

Jag känner  mig jätte tråkig när jag säger såhär men jag önskar mig faktiskt bara pengar i julklapp. Fast det hela har ju en baktanke, Jag ska köpa systemcameran som jag har kollat på. Och även lagt upp här i bloggen. Och nu måste jag ta hand om att planera pengar, för ska till London med Marcus någon gång och då kostar biljetten och att vara där nere, och i sommar ska vi åka till Gotland och då kostar det pengar med och så får man inget studie bidrag under sommar halvåret. Så det här kan ju bli kul. För jag ska försöka få mamma och pappa att ge mig hela studiebidraget så att jag ska lära mig att ta hand om  mina egna pengar tills jag flyttar hemifrån.
Det kommer nog gå bra. Ska sätta mig och göra en budget nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0