Kallt!

Jag kan ju bara säga så här att det är svin kallt ute och inne. Fattar inte? Det är tur att man har sovit med Marcus inatt som har legat och värmt än. Så det tackar vi för, annars hade jag väl varit en isbit vid det här laget. Och jag tycker att alla ska vara stolta för jag var uppe till tolv igår. Nästan rekord. Nae men jag somnar ju jämnt så tidigt. Jag fattar inte vad det är för fel på mig? Men nu sitter jag iallafall hemma för Marcus skulle mecka bil och jobba. Men han kommer upp till mig sen:) Men jag funderar på om jag ska ringa Lindis sen lite senare och fråga om hon ska med på en promenad ut. För behöver lite frisk luft och det är ju alltid kul att prata med Lindis. Så det är ett måste. Och sen har jag ju två måsten till. Måste städa mitt rum och plugga Kemi. Tråkigt ,men men livet är inte alltid kul. Så nu vet ni vad jag ska göra idag;)


Ungefär så här hade mamma och pappa beskrivit mitt rum^^


Kommentarer
Postat av: Lindis

promenixen får bli imorn eller tisdag istället! ;)<3

2010-11-07 @ 17:08:32
Postat av: ANDREA

Tisdag låter aldeles utmärkt:)<3

2010-11-08 @ 07:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0