Kan livet bli bättre?

Idag började faktiskt dagen bra. Jag vaknade upp med älsklingen och hade ostbågar kvar. Kan det bli bättre. Jag säger bara det söndag mornar är man som mest godissugen^^. Men sen går det ju bara utför. Mamma kom och hämtade mig vid halv elva. Och hon frågade så snällt om jag kunde följa med till stallet( orkade egentligen inte för mår piss) men jag kunde inte säga nej. Jag åkte hem hoppade i kläderna och åt en macka. Sedan när vi nästan är framme i stallet så står det en jägare mitt i vägen så vi var tvungen att backa tillbaka hela vägen på grusvägen. Och jag var tvungen och gå ut och då viker sig mitt knä och jag ramlar så har svin ont i knät. Men det får jag väl leva med. Och nu sitter jag hemma och har bestämt mig för att idag blir det att se på film. Och baka tårta åt Marcus. Får fira honom imorgon eftersom han fyller år på tisdag och då kommer väl släkten. Men imorgon kväll så sover jag hos min älskling. Ska bli mysigt men ikväll blir man lämnad själv för älsklingen ska vara duktig och plugga. Det kanske jag med ska vara. Eller orkar jag det? Men nu ska jag äta och sedan krypa ner i sängen med filmer. Har plockat fram några jag vill se. Undrar om jag hinner att se alla idag? Men llivet är ju allt för bra man ligger helt döende av sjukdom och man har mensverk jippi!




Kommentarer
Postat av: Linda

Tack Andrenis :) Du är bra fin du med!

Hahaha, aa får ta och fundera på det! xd<3



Älska wild child, haha :D<3

2010-11-28 @ 13:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0