Kemi prov!

Nu sitter man i skolan och har klarat av Kemi provet. Kan ju säga att dagen kan bara bli bättre. Det snöar, kemi provet gick inte bra, och hela skåpet är som en vatten pöl. Så vi får se hur mycket som klarar sig där inne. Fan vad damp jag får på det här. Men efter skolan blir det att gå hem men Lindis eftersom ingen av hos orkar cykla och halcka. Sedan blir det att smöra lite för mormor kanske så hon kan köra Filip och moig ned till gymmet. För här ska det tränas. Nu ska jag träna arslet av mig! Men nu ska jag sätta mig i kemi salen och frysa mig igenom naturkunskapen! Längtar tills ikväll! Och träffa min älskling!


jag vill inte ha snö och slask jag vill ha vår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0