Klar?

Nu sitter jag hemma här igen framför skrivbordet. Så skönt. Jag han att diska allt innan vi åkte till stallet men dock han jag inte med alla löv så det får bli imorgon bitti. Så nu är hela kroppen mör efter ett idrotts pass( inte så jobbigt, men sjukt rolig) Och sedan två timmars ridning. Kan säga att min rygg är AJ! Men det går väl över tills jag gifter mig. Hoppas det^^. Sedan blev det att fixa lite saker i stallet. Sedan slänga ut alla hästar och sedan åka hem. Mamma blev jätte glad för att jag hade diskat och gjort alla tre hästar. (longerade Ru). Nu blir det att krypa ner i ett varmt bad med engelska boken. För jag fryser som ett as. Sedan blir det matte och naturkunskap! Jippi hata skolan när dom ger en sånt här att göra. Men jag har varit duktig idag och inte ätit något ontyttigt! Men nu ska jag hoppa i badet.


jag igår när vi krattade löv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0