Konstaterat

jag har konstaterat att man kan inte alltid få allt man vill ha. Som min mage, vill ha den plattare. men det kommer ta tång tid. men medens jag gör det kan jag se andra saker på min kropp som är bra. Exempel mina ben är långa. Jag är lång. Och jag är väl inte fet( MEN vill bara ha bort magen). Så det jag har kankse någon annan vill ha och så vidare så man jag säger jag är nöjd med min kropp bara att jag vill få magen plattare. Hihihi vad jag har konstaterat bra idag!

Man ska inte kolla på bilde på modeller man mår bara dåligt. och egentligen så är allt photo redigerat och dom är så underviktiga att dom inte orkar något. Jag är hellre som jag är nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0