Kväll med Marcus!

Nu har Marcus gått hem efter lite buss. Idag har vi bara bussat med varandra. Men man får panik när han kittlas. Då blir det Aaaaaaa!!!!!! Men jag älskar honom i alla fall. Han finns alltid för en hela tiden. Trodde inte det fans så stark kärlek som Marcus och jag delar. Jag älskar dig Marcus. Innan Marcus kom så gjorde jag två kladdkakor till mamma som hon ska ta med till jobbet imorgon.  Tyckte jag var snällt av mig. Och sedan har jag läst engelska boken som jag snart ska ta upp igen. Men nu börjar den bli bra och vill läsa ut den innan jullovet så att jag kan låna den där svenska boken som jag såg häromdagen i biblioteket. Ska lura Carin att vi ska läsa böcker på svenskan. Så kanske vi får läsa på lektionerna också. Men min engelska bok är jätte bra. Och nu har Bex pojkvän överraskat henne med en picknik med allt hon älskar i korgen. Fatta vad gulligt!!!!!! Men nu ska jag ta upp den och ja läsa kanske sen blir det att sova. God natt!!!!!
Ps. har fått ordning på alla inlägg så nu finns det att läsa under här!!!!!!!!

När Marcus tar kort blev det suddigt för en gångs skull. Mohahahaha inte jag som är sämst på att ta kort längre även fast jag vet att jag är det egentligen så kan jag ju låsas att jag är bättre^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0