Lektion!

Nu ligger jag hemma i soffan och har ont i varendra kroppsdel. Men det var det faktiskt värt, känns så himmla skönt att verkligen ha gjort något med kroppen. Man får ju klart ondast i rumpan när man rider. Lektionen gick bra i slutet. Men jag måste lära mig att slappna av och bli arg när hon göt fel. För jag blir så mesig och vågar inte säga till direkt utan det tar till slutet och Pernilla måste bli arg. Lite tråkigt. Men hon blir så arg när jag inte slappnar av men det är inte jätte lätt när hon blir arg. Men det gick ju bra i slutet och Harriet blev alldeles sjö blött. Så hon står inne nu så Carin skulle släppa ut henne sen. Nu ska jag gå och se om det finns något gott att äta i kylskåpet för jag börjar att bli lite hungrig^^.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0