Lever!

Sitter vid Marcus dator nu efter en hel dag i stan. Har varit riktigt trevligt. Och jag har även köpt lite små saker. Eller brännde rätt mycket pengar men men. Det blev en present till Marcus på Mq, en klänning från Hm som jag ska ha på nyår och sedan ett par örhängen från Bikbok. Hannis och Lindis vi har strosat omkring på stan hela dan och jag måste ge oss lite beröm för att vi la ned så mycket energi på att köpa muffins till frukost. Sedan blev det att möta upp Marcus och äta kebbab^^, och se på bio! Det var jätte mysigt. Helt enkelt en lyckad dag! Men nu ska jag krypa ned i sängen och mysa med älsklingen! Ville bara att ni skulle veta att jag lever!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0