Marcus Skogh!

du är tillsammans med? -  Marcus Skogh
hur gammal är han/hon? - 18 om 20dagar
när fyller han/hon? -  30 november
vart bor han/hon? - Åtvidaberg
har han/hon piercat sig någon gång? - nej 
har han/hon druckit någon gång? - ja
har han/hon rökt? - bäst för honom att han inte har gjort
vad har han/hon för färg på rummet? - mörkgrått eller typ svart
vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon? -  Åka utomlans där man bränner fötterna i sanden!
har han/hon någon fobi? - vet faktiskt inte?
 är han/hon beroende av något då? - cola och djungelvrål
är han/hon envis? - ja , men ibland är jag det med^^
vad gör han/hon på helgerna? - meckar bil, leker med sina vänner, och träffar mig^^
beskriv honom/henne med två ord? - underbar, perfekt

skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? - Han kommer bli världens bästa pappa
varför blev du tillsammans med honom/henne? - för han är världens mest omtänksamma person, som alltid gör en glad, och tröstar en. Han är helt enkelt den perfekta pojkvänen.
föll du för honom/henne direkt? - Japp, allra första gången var jag förtrollad
 du har slagit honom/henne? - kan man väl säga men inte med flit, är bara lite klumpig
du har roligt med honom/henne? - hur skulle man inte kunna, till och med när jag sover^^
du skulle kunna bo med honom/henne? - självklrat vill ju flytta hemifrån med honom nu!
du vet någonting om honom/henne? - jag hoppas jag vet det mesta?
säg ett tre du känner för honom/henne? - nu och föralltid
vad är det finaste han/hon sagt till dig? - Han säger gulliga saker till mig hela tiden men det som värmer mest är när han säger att jag duger precis som jag är!
vad gillar du mest med hans/hennes utseende? - ögon, leende och magen^^
får du fjärilar i magen när du ser honom/henne? - Varje gång jag ser honom och tänker på honom

om er:
hur träffades ni första gången? - Vi har träffats för några år sedan men jag antar att det är den 23:e december 2009.
när blev ni tillsammans? - 29-maj-2010 (dagen efter min födelsedag)! 
hur länge har ni då varit tillsammans? - snart sex månader!!!
kände ni varandra innan ni blev tillsammans? -  vi pratde mycket via sms och träffades några gånger innan så det kan man väl säga!
vad för slags filmer ser ni på tillsammans? - barnfilmer, nej men det mesta men inte skräk( jag är svin rädd ju^^)
har ni sovit över hos varandra? - ja
har ni bråkat någongång? - neeej
vem håller fjärrkontrollen? - absolut båda
vad har ni gemensamt? - kärleken till varandra, och jag börjar bli mer bil intresserad
har ni samma åsikter om saker? - ja det kan man väl säga annars är det alltid någon av oss osm ger med sig!hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? en vecka och it hurt
har ni sagt jag älskar dig i verkligheten till varandra? - ja alla dagar i veckan!
hur länge kommer ni vara tillsammans? - mer än föralltid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0