Min födelsedag idag?

Nu har jag kommit hem från Falerum. Hittade tyvärr inga skor men får åka in till stan någon dag. Men jag undrar om det är min födelsedag idag. För mormor var med så jag fick en tröja.
Ett par mysstrumpor
Ett par vantar
Två par strumpor
Så det var ju jävligt nice. Men jag måste städa nu, sedan kolla igenom bilden ( som jag måste ha två bilder till och jag har int möjlighet att ta idag för det är för mörkt. Och det måste vara rörelsebilder båda två. Måste fixa det Nu!!!!!) Men ska försöka fixa så att de tidigare inläggen syns på min blogg. Men först blir det att röja i mitt rum, och så får jag se om älsklingen kommer hitt se^^ Hoppas!


Det går inte att ladda upp bilder så ska försöka med det lite senare sen, jag lovar. Ni måste ju få se mina fynd ju^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0