Morogndagen!

  • Gå upp vid sju
  • Slänga på sig löppar kläder
  • springa ett varv (vara tillbaka senast åtta)
  • Ta upp löv till typ 9
  • Duscha
  • Fixa iordning mig
  • Slänga in ett inlägg
  • Fixa matten
  • Packa saker till Hannis
  • Äta mat/ frukost
  • Till skolan
  • Matte
  • ner till ica och köpa godis för sista gången
  • Hem till hannis
  • Kvart över åtta hem från Hannis

Och sedan har jag inga planer men tror det blir en chill kväll hemma. Typ läsa lite och kolla igenom alla läxer till nästa vecka.
Obs! Glöm inte plånboken!!!!!!!
 Nu har jag inget mer att säga! God natt ( nu ska jag vara en ond liten flicka och läsa lite även fast mamma har sagt släck^^).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0