Nästan klar!

Nu sitter jag i sängen och har bara sminket kvar att slänga på mig. Rätt skönt faktiskt. Men jag fryser som ett as. Inte roligt! Så jag har lindst in mig i täcket. Så i skolan blir det att ha jackan på sig hela dagen förutom på idrotten. Då kan jag väl få upp lite värme. Snälla!!!!! Efter skolan vet jag inte rikitigt vad jag ska göra. Jag vet iallafall att jag ska träffa Marcus men jag vet inte när så det får la bli en överraskning. Men om jag ska träffa honom lite senare så ska jag och brosan ner till gymmet, annars skiter jag i det! Mycket mysigare att ligga och prata med Marcus eller göra något med Marcus. Men nu måste jag slänga på mig sminket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0