Ont!

Nu har jag ont i varenda del i kroppen. Vet i fan vad jag har gjort men det sätter sina spår att sova i en soffa och sedan rida som en kratta. Hela kroppen värker, ryggen, armen, benet, magen, brösten. Jag bättre att xkriva vad jag inte har omnt i typ ögonlocket. Hihihi men nu har jag varit i  stallet och ridit ut och det gick åt helvete. Vi var så  många och det blev as rörigt så jag höll på att spy på det hela. Travarna om var med bara sparkaa och stressade runt. Så att ridturen blev inte jätte lyckad. Men sedan blev det att ta hand om Harriet och borsta av henne och spolla av allt svett. Sedan satte jag igång att mocka och sedan drog vi hemmåt. Så nu har jag ätit en skål flingor och en macka och städat iordning lite i rummet. Så det som står näst på tur är läxorna!
Men jag skriver om en stund igen! Puss!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0