Sitter i cp grupprummet!

Nu sitter jag i cp grupprummet och ska snart ha matte. Lindis pluggar som vanligt, Izza inne på datorn och Hanna sitter bara som ett fån brevid. Men dagen började ju bra med att man inte orkade gå upp men det vände rätt så snabbt för pappa körde mig och Lindis till skolan. Och på naturkunskapen har vi grupp arbete.  Så jävla ice att jobba mied Lindis och Hannis.Men nu ska jag sova en stund till innan jag börjar matten.
Obs! imorgon måste jag ha med mig mina glasögon!!!!!!!!! Vem som helst på min mig är ni gulliga.

Göra idag:
-träffa Marrcus
- Äta hos mormor kl 18:00
- träna med Filip
- tyska( läsa igenom två gånger)
-naturkunskap*2( läsa igenom torsken och börja med eget atbete om energi)
- engelska bok( fortsätta)

Så nu vet ni ju vad jag gör idag!
Och jag vill bara tacka min pojkvän för min underbara förskyllning och min hosta^^ Tack älskling, ska allt smitta dig efter skolan!
Och nu funkar det inte att ladda upp bilder igen, jag får damp på det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0