Sitter och väntar på älsklingen!

Nu sitter jag och väntar på älsklingen i köksfönstret. Jag vill att han ska komma nu! Och sen fick jag dunder medicin av pappa idag( som jág höll på att spy av för att den var så äklig). Men nu ska jag nog kunna gå till skolan imorgon. Och det är ju rätt så bra, även fast jag hrlst hade sluppit den. Men men då missar jag ju inget och jag har ju redan börjat på matten så dagen kommer nog att gå rätt så fort iallafall. Och det är ju bara bra det. SÅ efterniddagen blir slapp det är bara datorkunskapen och labben som blir jobbig. Men det får jag ta. Kul att trätffa Lindis och Hannis ju!!!!!!
Kom nu Marcus jag saknar dig!

Hahaha Lindis fan vad bra du tar kort mitt huvud syns ju inte^^ Kort från i höstas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0