Sjukt vad jag ...

... saknar Marcus. Det känns alldeles tomt utan honom. Men vilken tur att man kan tröst äta, för mamma har köpt en stor chokladkaka. Hihi fy på mig, men nu är jag ledsen så då får man^^. Men har varit duktig så nu kan jag alla fråge ord på tyskan tror jag! Men nu ska jag äta en rad till choklad och sedan krypa ner i sängen och läsa eller kanske bara ligga och smsa med Marcus? Får se hur det blir. Men här säger jag GodNatt för idag!


Fan vad vi är vackra Hannis, dags att ta lite nya kort tycker jag!


Kommentarer
Postat av: hannapanna :D

hahahaha vi är sjuuuuuuuuuukt söta ;D <3

2010-11-15 @ 20:45:35
URL: http://hannamgustafsson.blogg.se/
Postat av: ANdrea

Tycker vi har fått till det ordentligt;) hörde att du skulle vara med Izza på torsdag! Trodde det var våran dag;)<3

2010-11-15 @ 22:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0