Snö kaos!

Nu har jag kommit hem till Lindis i snö vädret. Skolan har varit okej och jag han klart med allt på estetiska typ. Sedan var Lindis och jag, Hannis nere och hämtade min p-piller, sedan fyllde på min mobil. Och så ska jag lägga in en fet diss till Åtvidaberg bioblitek som suger. Vi skulle åka ner och  låna böcker om vindkraft fans det? Nej självklart inte. Fet diss!!!! Men sedan kommer vi till det värsta jag har syndat och tänker fortsätta synda hela kvällen. Jag ska äta godis och jag har gjort det! Men hemifrån mig till Lindis så fick jag dra cykleln genom skogen. Det var jätte jobbigt ju. För hela skorna var fulla med snö. Riktigt taskigt!!!! Kvällen blir med tjejerna. Lite plugg, idol moch massor av godis! Så ser min kväll ut. Men jag kommer att sakna min älskling!!!!!!! Sover ensam inatt. Det Dissar jag med!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0