Sover i Marcus säng!

Just nu sitter jag framför Marcus dator och han ligger och gör körskole test i sängen. Tycker jag har varit duktig som har gått upp nu och klätt på mig. Inte illa för att vara mig. Igår så åkte vi till Micke det var jätte kul där även fast Marcus inte tror mig. Tyckte om mickes katt den var snäll. Och sen skulle tellan ta en tatto under stortån. det blev en glad smile. Och marcus tatuerade sig med under stor tån. Det står ett A. Skullle villja skriva ett M under tån men det såg så läskigt ut och mamma och pappa skulle döda mig. men nästa gång (om jag kommer ditt någon mer gång) så kanske vem vet. Men marcus och jag åkte hem vid halv tolv med larsson. Och sedan låg vi och kollade på fim och myste tills jag somnade. Och idag så har jag inte gjort ett skit. Bara legat i marcus säng och halv sovit. Borde egentligen plugga men det får jag ta lite senare i kväll, det spelar väl ingen roll. Eller gör de? strunt samma jag har ju nästan en hel vecka på mig,i och försäg kan jag inget men men får väl be till gudarna om att det sk gå bra! men nu ska jag dampa los på min pojkvän och se om han kan konsentrera sig, eller ska jag vara en snäll flickvän?

Jag på skolavslutningen i nian. en kväll vrd att minnas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0